About

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Brand Concept

物事の本質を見抜く真実の石
挑戦する勇気という意味を持つ
赤瑪瑙(あかめのう)をブランド名にしたバッグブランド”ACATE”

A stone of truth that sees through the essence of things
has the meaning courage to challenge
Bag brabd “ACATE” with red agate as the brand name.

必要で使うものではなく、憧れ、欲しいと思っていただけるものを、日本の様式美とイタリアの匠の技と感性で表現。

我々は世界を旅し、そこで見る四季折々の景色からインスピレーションを受け、ディテール・マテリアル・カラーを想像し作品に生かしている。
素材は厳選した物を使い、レザー本来のクオリティ・質感にこだわっている。

「形態は機能に従う」をデザインコンセプトとし、シンプルである事、時が経ってもなお美しいと思えるもの...を主眼にデザイン活動を始める

Not what you need and use,
What you long for and want,
Expressed with Japanese style beauty and Italian craftsmanship and sensibility we travel tha world and see

Inspired by the scenery of the four seansons,
Imagining details, materials, and colors and making use of them in his work
Using carefully selected materials,
We are particular about the original quality and texture of leather.

With the design concept of “form follows function”,

Simple, over time

Starting design activities focusing on things that are still beautiful...

Brand History

2017

PITTI UOMO 1stコレクションローンチ
TORANOI HOMME 1stコレクションローンチ

PITTI UOMO 1st collection lauch
TORANOI HOMME 1st collection lauch

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